juli 2011

Etter brun kommer......

Rød i allefall hvis det er huden min det er snakk om!! Fy feite faen og solbrent jeg er på skuldrene. Jeg hater å sitte med trynet mot sola så sitter alltid med ryggen mot sola. Trodde jo når jeg v...

Fishing :)

Da dro vi med oss svigerfattern på fisking:) I Trømborg. Skulle visa han værstingfiskeplassen der, men den visste seg selvfølgelig ikke fra sin beste side, men sånn syns jeg alltid det er når man s...

Da har vi vært en tur på stranda :)

Tom begynner å bli lei å ha en paparazzi i hus ;p Er så stolt mamma =) Men nå må jeg stikke. Tom er dritt lei hele blogginga mi:P Nå skal vi fiske =) Snakkes

Første feriedag med vekkerklokka ;)

Det vil si Tom sin ferie da, jeg har jo fri lenger, som gutta så pent kaller det. Meen jeg har jo en veldig snill unge da så jeg innrømmer gjerne at jeg har det godt =) Maiken er jo så tilfreds <...

I dag har vi bodd ute =) Vurderer egentlig å flytte ut ;)

I dag tusla vi ned på stranda på formiddagen. Så kom vi på at faren til Tom skulle komme. Så vi ringte å ba han komme dit og:) Satt der til klokka var halv fem eller noe i den duren =) Bada mange g...

Hallo pene sola =)

I dag er vi nødt til å gå på stranda igjen, for idag skal jeg bade =) Det må jeg bare. Er jo det knallfine været =) Vi er heldig på sånne her dager at vi har gangavstand til stranda =) !! Det er jo...

Bestissen min på besøk =)

I dag har jeg hatt besøk av verdens beste Stine =) Deilig å være sammen med bestevennina si. Ingen andre skjønner en som den beste vennen man har. Kan prate om alt og ingenting og fullføre hverandr...

I går

I går tenkte vi å ta en spontantur og besøke sjefen til Tom på Daftø camping. Var litt dumme som ikke ringte først men, eller vi gjorde det men han tok ikke telefon, men han hadde sagt han skulle v...

Besøk av verdens søteste tantunger :)

Idag har vi rydda bort endel dritt som hadde hopa seg opp her og der. Kjørt på fyllinga. Kjekt at mamma jobber der, ellers er det jo billig uansett. Men tenk at det koster å kaste dritten sin:P Men...

Hjemme, det er alltid hos mamma og pappa det.

Vært en tur hjemme i kveld. He he. Rart med det. hjemme er alltid hos mamma og pappa uansett på en måte. Man sier man skal hjem, men jeg har da bodd for meg selv i to år. Men det er to hjemme uanse...

Tips til travle mødre og andre med flatt hår :)

Skjønner ikke at ikke jeg gjør det oftere. Håret blir jo hundre ganger finere. Det skal sies at jeg har litt naturlig fall i håret og da. Man får ikke krøller av det lissom ;) Jeg pleier alltid og...

Søndagsblues

På søndagen er vi ikke de kjappeste ;) Det er en dag hvor man kan ta det med ro å ikke stresse med noe syns jeg. Enten det er ferie eller ei! Nå skal vi snart spise frokost her :) Jeg er så sulten ...

Dåpspynt

Var forresten på nille i stad. Der var det masse masse fine rosa ting på 70 % =) Det var jo midt i blinkentil dåpen da. Liker greit å hamstre inn. Ser for meg hvite duker, og alle dekor i rosa, sid...

Akvariet i Drøbak

I dag har jeg, Maiken og kjære min vært på akvariet i Drøbak. Blei litt skuffa over hvor lite det var, men det var kjempe koselig fordet =) Men de ter jo ikke til å komme unna på en dag som dette ...

94 døde i Oslo og på Uttøya

Herregud for et omfang på den katastrofen. Stakkar alle pårørende og de unge som brått blei rivd bort fra livet. Håper ikke det blir bare 21 år på denna mannen. Norges strengeste straff. Tenk på d...

Terror i Norge!

Er dere sjokkerte eller? Jeg har egentlig venta på det, det skjer jo så mye terror overalt i verden, så da måtte det jo komme til Norge en gang. Det er jo for jævlig trist da. At sånt skjer i tryg...

Dagen vår

I dag har vi vært på posten å ordnet oss en konto, og prøvd å ordne konto til Maiken, men ho var tydeligvis ikke registrert hos folkeregisteret enda! Det går tydeligvis veldig tregt. Skattekontoret...

Skrivefeil

Når man ser man har "blingsa" på et innlegg og skrivi feil, går det ann å bare gå inn å redigere det da? Uten at det innlegget kommer på nytt på toppen. Bare forrandre det der det står lissom.

Forkjøla liten jente

Idag våknet jeg til ei lita jente som var ganske forkjøla, nemlig Maiken. Sikkert blitt litt trekk i campingvogna. Det gjør jo ikke noe å være litt forkjøla, men da hadde i allefall ikke ho tenkt å...

Da har vi gjort Kristiansands gater utrygge ;) Maikens første ferie =)

Nei da, den tid er forbi ;) Nå har jeg ikke blogga siden søndag å det har med å gjøre at vi har vært på en kjempe koselig tur i Kristiansand med Rune og Ingrid og Selma=) På søndagen ri...

Joggings og film =)

Vært ute å jogga med hunda i regnet=) Utrolig deilig, Elsker å være ute i regnet, merk dere ute ;) Også har vi sett to filmer i kveld. Anbefaler begge. I går så Tom Avatar. Er 3 for prisen...

Regn ute, regn inne, regn i hjertet, regn i sinnet :P

Det er faen ikke kødd! Regnersom faen inn nå. På kjøkkenet. Det har vært sånn en stund men nå regner det inn som hælvete. Sorry for det ufine språket.Nesten så jeg vurderer og flytte ut, og ha bile...

Larkollen =)

Da har vi tilbragt dagen på Larkollen camping, med bading og fisking som planlagt. Glemte kamera da, det var synd. Men men. Da slapp dere se bilder av hval i pølseskinn, meg i bikini. Haha. Uff. V...

Ha en fin helg alle sammen =)

Stakk egentlig bare innom for å ønske alle en god helg =) Vi skal kanskje til Larkollen i dag og bade og fiske. Og i kveld skal jeg kanskje til en vennine og prøve noe helsekost greier ho driver me...

Maikenbolla og Mariabolla ;)

Hehe. Vi var litt bollete på det øverste bildet kan du si. Eller jeg får ta på meg skylda for det selv vel ;) Hehe. Jeg var bollete på det øverste bildet hetter det. Hva gjør folket for no...

Prinsessa mi &lt;3

Lille herlige Maiken i håndlket med hund på, som var en av tinga jeg fikk fra hundeklubben når jeg fikk deg =)

Hørte verdens nydeligste latter for første gang i går!!!=)=)

I går lo Maiken for første gang. Ho lå på stellebordet å bytta bleie, så begynte ho å le, så skvatt ho sjøl når ho gjorde det, og da lo ho enda mer =) Det er noe av det peneste jeg har hørt ass =) ...

Plask plask....

Det var jo en litt kjedelig start på dagen da kan man si. Håper det blir litt opphold etterpå så vi kommer oss litt ut! I dag får Tommen ferie og =) Hipp hurray=)Looking forward! Ikke noe ferie på...

Maiken on tha beach;)

Møtte Berit fra barseltreff og ungene hennes på stranda og, koselig =) Reint ramaskriker fra unger på stranda og, ei blei brent av humle, en slo snurrestativet i hue, og en slo seg i hue og...

God morgen =)

En dag igjen til ferien til Tom =) gleder meg! 2 uker sammen =) Bra det ikke er mer, he he, klikker hvis jeg går oppå noen hele tida. Men blir kjempe deilig med litt tid til å finne på litt sammen ...

Flere som har blitt lurt?

Av at det så så fint ut idag? Blåste rimelig surt ute idag! Men det var jo kjempedeilig der det er ly da. Men sånn er det alltid. Også helt blå himmel a gitt ^^, Det er stas det =) Vi trilla ned p...

Hyttetur med vesla mi:)

Litt bilder først og fremst =) Mamma og Maiken og puppa. Haha. Nei da. Kosestund =) Pappa:) Mamma triller av gårde med bærta mi mens jeg ordner meg :) Meg forran blomsterenga :) ᥿...

3 mnd kontroll:)

Tenk at lille Maiken er 3 mnd straks :) Skal på kontrollen idag. Håper ikke ho skal få sprøyte? Jeg tror nemlig det:( Men men. Det er jo bra med vaksiner da :) Flott at man får det i Norge. Detta ...

Varmkjørt kamera ;)

I dag har jeg stor kosa meg med kamera, og jeg og Tom har tatt femti bilder, jeg flesteparten selvfølgelig ;) Har ikke tenkt å dele alle med dere selvføgelig, men her kommer noen Her kommer jeg sy...

Søndag, dagen for å sjekke andres blogg?

Virker sånn! Er lissom hver søndag flest er innom. og det skjønner jeg. Søndag er en litt sånn kjip dag egentlig. Liker best å ta en kjøretur på søndager jeg, til Sverige og sånn. Men er er jo dei...

Dagen idag :)

morgenkos med pappan sin <3 maiken og "bæbæ", grete, mora til tom nr 2 ;) Maiken studerer tattisene til tommen ;) Kayamor pusler. så stolt :) er litt av en stor ting å...

God morron ;)

Da våkna jeg av at jeg trodde 3 verdenskrig hadde begynt, men det var heldigvis bare Maiken som fylte bleia ;) I dag tenkte vi å ta en tur til Halden og besøke folk, og levere noen invitasjoner nå...

Da har vi prøvd å besøke gamlefolket i Trøgstad

Men der var det ingen hjemme, så da har vi prøvd to dager på en uke, syns gamle folk sier dem aldri har planer jeg:P Det er godt det ikke bare er sannheter i det :) Er jo koselig at dem har litt pl...

08.jul.2011

Maiken 1 dag gammelNoen dager gammel En uke eler to Første gang ho får smokk. Kasta nesten opp vettu. Jeg ville ikke gi ho det før jeg var en million prosent sikker på...

Da har hundene gått tur med meg :p

Føles litt sånn når jeg tar med alle tre og vogna, det er gudskjelov ikke ofte, er bedre å fordele det. Men etterpå tenkte vi å ta en tur til bestemor og bestefar kanskje. Så da var det gre...

Dåpsinvitasjoner

Faen så vanskelig det er å finne adressa til alle på nett, gule sider er jo ikke helt god den heller. Først finner den ikke noe, så skriver man akkurat det samme en gang til og da finner den brått ...

Dåp :)

Da fikk jeg ønsket mitt oppfylt :) Da blirt det dåp i kjerka :) Ikke at jeg er noe gladkristen eller noe sånt, men det var det jeg ønska (se innlegg fra tidligere hvis du lurer). Så da må man i ga...

Elsker sommeren :)

Sommeren er så deilig :) man får så mye mer enrgi og blir mer hæppi:) Men det er anderledes og ha barn. Man blir mer låst opp hjemme på en måte, og det blir jo bare værre på en måte når ho blir lit...

Hyttetur fra mandag til tirsdag :)

Maiken sov i vognbagen i sofaen :) Hailey og Kaya til frokost:) "mårratryne" nei da ;P God jentene i rosa :) Mamma smører mat til girlsa:) Pappa steiker fisk til ...

R i p Ivan :(

Altså hunden til pappa og mamma. Godt du hadde et langt og godt liv :) Jeg gråter alltid mye når dyr dør, men det er jo det beste når de er gamle og "skrælle" :( Men di blir jo veldig som familieme...

Helga våres :)

Lørdag kom Stine til meg. altså Stine Julien, ikke Stine Julie... He he. Litt smålike navn da ;) Det var kjempekoselig, vi ses så altfor sjelden siden ho bor i Scotland. Ei kjempe herlig jente :) ...

Hva skal man finne på i kveld da tro?

Det blir vel ikke så mye. Tom sitter å spiller..... Og jeg blei egentlig litt lat etter en kraftig middag. He he. Jeg får vel gå ut med hunda og "lee" på flesket.... ;) Tok et lite kveldsbilde av ...

Bir brother

He he. Sånn føles det å væra fanga her nede billøs, bare at det er no brothers. He he. Jeg er ganske sosial av meg så det er litt væl å være aleine så lenge. Tom jobber jo stort sett så han er hjem...
maikenminverden

22, Askim

Elsker å være mammaen til lille Maiken <3 Skriver for det meste om det vi gjør. Så er vel mest spennende for familien =) Er også veldig glad i hundene mine, som ofte nevnes også =) Ellers skriver jeg om det jeg føler for ;P